استخدام بازاریاب تلفنی خانم و آقا جهت معرفی محصول، ارسال کاتالوگ و اطلاعات فنی محصول به مشتریان مربوطه، در سراسر کشور انجام می شود. ما به دنبال افرادی با تجربه در حوزه فروش محصولات  ساختمانی و افزودنی های بتن و ترجیحا دارای مدرک تحصیلی عمران، معماری یا شهرسازی هستیم که آشنا با روشها و استراتژی های بازاریابی ، مهارت های ارتباطی، ابزارها و تکنولوژی های فروش و فنون مذاکرات تجاری باشد. استخدام به صورت پورسانتی به عمل می آید. میزان پورسانت با افزایش تعداد و کیفیت تماس های موفق که منجر به فروش شده اند به صورت پلکانی افزایش یافته و با توجه با منافع دریافتی شرکت پورسانت مکفی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که استخدام افراد در هر استان به صورت نامحدود، با ساعات کاری منعطف، بصورت دورکاری (بدون نیاز به حضور در شرکت)، بدون محدودیت سنی و با پرداخت هزینه موبایل (۱۰۰ هزار تومان در ماه) می باشد. هم چنین قبل از شروع به همکاری، فایل های آموزشی رایگان در اختیار بازاریاب قرار می گیرد. 

لطفا رزومه خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال کنید.

    بازدیدها: 213

    درباره ما


    شرکت زیست یار وارنا (سهامی خاص) در سال 1393 تاسیس و فعالیت خود را در زمینه تولید، تحقیق و توسعه افزودنی های نوین بتن در صنعت عمران آغاز نموده است.

    آخرین مقالات


    دسترسی سریع